Severina odlučili roditi na jahti na kojoj je snimljen video koji ju je proslavio

Posted on 14 veljače, 2012

1



Medijska strka oko najpoznatije Hrvatske trudnice ne jenjava – gotovo da ne prođe dan a da se ne pojavi neki šaljivdžija koji objavi vijest da je Severina rodila te na taj način potakne neviđenu internet potragu – je li to istina, gdje je rodila,  je li Milan bio na porodu itd. No uvijek se ispostavi da je vijest bila lažna i svi se razočarani vrate proučavanju nebitnih tema kao što su porast nezaposlenosti, povećanje poreza, neredi u Grčkoj itd.

No ipak je jedna vijest potvrđena, te se očekuje da će ju javnost prihvatiti s oduševljenjem – Severinin manager Tomislav Petrović potvrdio je da se posebno za potrebe prijenosa Severininog poroda preuređuje soba na jahti Milana Lučića, i to ista ona koju je javnost tako dobro upoznala preko njenog legendarnog 11-minutnog videa. Podsjetimo, kako prenosi portal www.njuz.net, HRT je otkupio sva prava na prijenos Severininog poroda no do sada se nije točno znala lokacija samog poroda jer su producenti već ranije potvrdili da je bolnica vrlo neinteresantan ambijent koji bi cijeli spektakl nepotrebno razvodnio. No čekanju je kraj, a mnogi Hrvati (a i šire) unaprijed se vesele što će još jednom vidjeti svoju omiljenu glumicu u tako poznatom okruženju.

Od Severine smo uspjeli dobiti samo kratki komentar ove odluke:

“Jako sam sretna jer je ta jahta obilježila čitav moj život. Uostalom sjetite se – prije nego što sam taj video izbacila u javnost svašta sam pokušavala – glumiti u kazalištu, na filmu… čak sam i pjevati pokušala… sve bezuspješno. Tek kad su ljudi pogledali film uvidjeli su sve moje kvalitete… a i budimo realni – da nije bilo njega, moj sadašnji muž ne bi za mene nikad ni čuo.” Zaključila je glumica.

Za Uvrnuto:
M.B.

Some content on this page was disabled on March 2, 2017 for the publication of private information. You can learn more about this guideline here:

https://wordpress.com/support/user-guidelines/

Posted in: Estrada, Hrvatska